Големи мобилни компресори
C200TS-24 – C270TS-9
- Проток 20,0 до 27,0 m3/min
- Работен притисок од 9 до 24 бари
- Моќност на моторот 180 или 224 kW
- Тежина 3.500 кг
Место на аплицирање
- Дупчење (стабилизација на карпи, дупчење бунари и геотермална енергија)
- Олабавување на почвата (копчиња со компримиран воздух)
- Реновирање на зграда и мост
- Прскање на бетон
- Прскање со боја; минирање со песок и сув мраз
- Снимање кабли со оптички влакна
- Изградба на цевковод
- Возење на купови; влечење
- Завеси со меурчиња и чистење на езера
- Работа во мирување (итно снабдување со воздух)
- Дизајн
- Технички податоци
- Брошури
Компресорите TurboScrew со нивната единствена би-турбо технологија се карактеризираат со извонредна заштеда на гориво, многу мала тежина од 3.500 kg и високо еколошки перформанси во согласност со Регулативата (ЕУ) 2016/1628 Фаза V. Компресорите TurboScrew се опремени со признати SCRT® систем (технологија селективна каталитичка редукција), кој ги отстранува речиси сите честички саѓи и азотни оксиди од издувните гасови на дизелот.
TurboScrew технологија
Патентираниот систем TurboScrew е активен придонес на CompAir за заштеда на енергија и заштита на животната средина. Компресорот со завртки CompAir е придвижуван од дизел мотор Cummins со турбополнач. Ова има дополнителен турбополнач за претходно компресирање на компримираниот воздух пред да влезе во компресорот со завојница CompAir.
Features | Benefits |
Reliable, electronically controlled Cummins engine (QSB series); equipped with an exhaust gas treatment system, (SCRT®) the compressor meets all of the statutory threshold values of Stage V according (EU) 2016/1628 | Servicing of the engine as previously (no higher specifications for engine oil or diesel fuel; in its 2nd life-cycle, the system can also be used at little cost in countries with no emissions controls (downgrade) |
Mobile 5 program: up to 5 years warranty on the package except engine | Operational safety with warranty |
SCRT® system = oxidation catalytic converter, diesel particle filter (DPF) made from sintered metal and SCR module | Cleaning of the diesel particle filter (DPF) with conventional high-pressure cleaner possible; very low maintenance costs |
Patented pre-compression of the compressed air with additional turbo charger | Low operating costs thanks to high fuel savings (up to 30% possible in comparison to conventional compressors) |
Operating weight below 3.500 kg | Can be moved with transporter or SUV. Pressure vessel check only every 5 years. Only overrun brake required |
4 large front and side folding doors that open wide, made from cor-rosion-resistant, galvanised steel plate with durable powder coating. | Easy and quick to service; long service life, even under demanding conditions or environmental factors |
Sheet metal components screw on individually | Easy to replace if damaged |
Large diesel and urea tank (AdBlue) | Continuous operation without process interruption |
Electronic monitoring system for engine, compressor and SCRT® system | High operational reliability with automatic shutdown in the event of a fault, e.g.: engine oil pressure too low, cooling water temperature too high, charge air temperature too high, and many more. |
Standard fuel pre-filter with water separator | Long engine service life thanks to effective separation of water and dirt particles |
Standard oil temperature control valve | High reliability, stability and efficiency thanks to optimal operating temperature and reduced condensate formation |
User-friendly display | Quick and easy to operate: operating pressure set in 0.1 bar steps; individual fault display; fast fault diagnostics |
Yellow warning beacon | Additional visual display for warnings and faults |
Battery disconnect switch as standard | Operational protection against unintentional switch-on |