Големи мобилни компресори

C200TS-24 – C270TS-9

  • Проток 20,0 до 27,0 m3/min
  • Работен притисок од 9 до 24 бари
  • Моќност на моторот 180 или 224 kW
  • Тежина 3.500 кг

Место на аплицирање

  • Дупчење (стабилизација на карпи, дупчење бунари и геотермална енергија)
  • Олабавување на почвата (копчиња со компримиран воздух)
  • Реновирање на зграда и мост
  • Прскање на бетон
  • Прскање со боја; минирање со песок и сув мраз
  • Снимање кабли со оптички влакна
  • Изградба на цевковод
  • Возење на купови; влечење
  • Завеси со меурчиња и чистење на езера
  • Работа во мирување (итно снабдување со воздух)

Компресорите TurboScrew со нивната единствена би-турбо технологија се карактеризираат со извонредна заштеда на гориво, многу мала тежина од 3.500 kg и високо еколошки перформанси во согласност со Регулативата (ЕУ) 2016/1628 Фаза V. Компресорите TurboScrew се опремени со признати SCRT® систем (технологија селективна каталитичка редукција), кој ги отстранува речиси сите честички саѓи и азотни оксиди од издувните гасови на дизелот.

TurboScrew технологија

Патентираниот систем TurboScrew е активен придонес на CompAir за заштеда на енергија и заштита на животната средина. Компресорот со завртки CompAir е придвижуван од дизел мотор Cummins со турбополнач. Ова има дополнителен турбополнач за претходно компресирање на компримираниот воздух пред да влезе во компресорот со завојница CompAir.

FeaturesBenefits
Reliable, electronically controlled Cummins engine (QSB series); equipped with an exhaust gas treatment system, (SCRT®) 
the  compressor meets all of the statutory threshold values of  Stage V according (EU) 2016/1628
Servicing of the engine as previously (no higher specifications for  engine oil or diesel fuel; in its 2nd life-cycle, the system can also be used at little cost in countries with no emissions controls (downgrade)
Mobile 5 program: up to 5 years warranty on the package except engineOperational safety with warranty
SCRT® system = oxidation catalytic converter, diesel particle filter (DPF) made from sintered metal and SCR moduleCleaning of the diesel particle filter (DPF) with conventional  high-pressure cleaner possible; very low maintenance costs
Patented pre-compression of the compressed air with additional  turbo chargerLow operating costs thanks to high fuel savings (up to 30%  possible in comparison to conventional compressors)
Operating weight below 3.500 kgCan be moved with transporter or SUV. Pressure vessel check only every 5 years. Only overrun brake required
4 large front and side folding doors that open wide, made from cor-rosion-resistant, galvanised steel plate with durable powder coating.Easy and quick to service; long service life, even under demanding conditions or environmental factors
Sheet metal components screw on individuallyEasy to replace if damaged
Large diesel and urea tank (AdBlue)Continuous operation without process interruption
Electronic monitoring system for engine, compressor and SCRT® systemHigh operational reliability with automatic shutdown in the event of a fault, e.g.: engine oil pressure too low, cooling water temperature too high, charge air temperature too high, and many more.
Standard fuel pre-filter with water separatorLong engine service life thanks to effective separation of water and dirt particles
Standard oil temperature control valveHigh reliability, stability and efficiency thanks to optimal operating temperature and reduced condensate formation
User-friendly displayQuick and easy to operate: operating pressure set in 0.1 bar steps; individual fault display; fast fault diagnostics
Yellow warning beaconAdditional visual display for warnings and faults
Battery disconnect switch as standardOperational protection against unintentional switch-on

Turboscrew Non-EU Datasheet